Czym są płatności internetowe PayU?
PayU S.A. – jest integratorem płatności internetowych. Prowadzi system rozliczeniowy, który daje możliwość płacenia online kilkoma metodami, takimi jak między innymi karty płatnicze czy przelewy bankowe. PayU należy do międzynarodowego koncernu Naspers z siedzibą w Kapsztadzie (Republika Południowej Afryki), którego główną działalnością jest telewizja, usługi internetowe oraz prasa.
Jako operator płatności w zestawieniu ma najmniejszą ilość integracji z bankami oraz integracji z platformami sklepowymi. Właściciele sklepów są często kuszeni promocyjnymi stawkami procentowymi, należy jednak dokładnie czytać zasady tych promocji. Zwykle oferowane są one na początku współpracy, a po krótkim czasie obowiązują mało atrakcyjne warunki, dlatego przed przystąpieniem do współpracy warto jeszcze przed podpisaniem umowy negocjować stawkę po promocji. Współpracując z PayU nie ma możliwości uruchomienia płatności SMS Premium oraz Paysafecard, dlatego przy tych usługach trzeba wspierać się dodatkowym operatorem płatności lub wybrać kompleksową usługę gdzie indziej. Podobnie wygląda sytuacja z płatnościami via PayPal. Istnieje możliwość uruchomienia dla sklepu sprzedaży ratalnej.
Dodatkowym atutem PayU jest oferta płatności odroczony. Płatność taka polega na zakupie przez klienta towarów lub usług w sklepie internetowym z możliwością odroczenia płatności nawet do 30 dni. Właściciel sklepu otrzymuje środki od razu, a możliwość opóźnienia płatności przez klienta pozytywnie wpływa na konwersję oraz wartość koszyka w sklepie.
Z PayU można również współpracować jak z innymi operatorami w ramach programu partnerskiego, na podobnych zasadach, czyli za polecenie Akceptanta, który podłączy płatności PayU oraz aktywnie będzie współpracował w tym zakresie.
PayU przygotowało również gotowe, dedykowane rozwiązania dla konkretnych branż, mianowicie: moda, e-usługi, zdrowie i uroda, fundacje, elektronika, treści cyfrowe. Przedsiębiorcy działający w tych kategoriach mogą liczyć na funkcjonalności usług PayU, którą pozwolą im zwiększyć atrakcyjność oferty, zwiększyć konwersję sprzedaży oraz wartość koszyków swoich klientów.