Ranking Płatności

Ranking operatorów płatności online - Maj 2021 Aktualizacja: poniedziałek, 24 maja 2021

Aktualny ranking operatorów płatności online dla e-commerce.

Płatności Tpay

Operator oferuje jedne z najniższych prowizji od transakcji (od 1,59%). Posiada indywidualne ustalane prowizje od płatności kartami, w których koszty zwrotów wynoszą 0,90 zł. Oferuje usługę SMS Premium. Negocjacja warunków odbywa się na podstawie obrotów firmy, które muszą wynosić minimum 10 000 zł miesięcznie.

star star star star star
Zobacz ranking

Czym są płatności internetowe Tpay?

Tpay - operator płatności online, podobnie jak inne podmioty w zestawieniu jest Krajową Instytucją Płatniczą. Oferuje płatności elektroniczne poprzez przelewy bankowe, karty płatnicze. Nie oferuje płatności via Paysafecard oraz Direct Carrier Billing.

Wcześniej występował pod nazwą Transferuj.pl oraz Tpay.com. Po przejściu dwóch rebrandingów teraz to po prostu "Tpay". Poprzednie produkty spółki, które obecnie zostały wygaszone to RockPay (aplikacja pozwalająca stworzyć własny sklep) oraz eHat.me (system do zbiórek pieniężnych online).

Dzisiaj firma promuje głównie Fastpass (aplikacja mobilna do szybkich płatności online) oraz SZKWał (system obsługi wielu wpłat od stałych abonentów do jednego odbiorcy płatności). Oferuje niewielką liczbę obsługiwanych banków w przypadku przelewów online, natomiast ma pokaźną listę gotowych integracji z oprogramowaniami do sklepów. Obsługuje wszystkie rodzaje kart płatniczych. Dostępna jest sprzedaż ratalna.

Jako jedyny operator w zestawieniu pobiera opłatę za zwroty. Wypłaty środków są darmowe, ale tylko do czwartej w miesiącu, na kolejne nałożona jest opłata w wysokości 2 PLN każda. Tpay przygotował dla swoich potencjalnych kontrahentów konto testowe, aby mogli przed zawarciem umowy sprawdzić jak wszystko wygląda "od środka". Płatności kartami płatniczymi oferowanymi w ramach współpracy z Tpay wspierane są przez firmę Elavon.

Tpay oprócz usług płatności oferuje swoim Partnerom tzw. Pakiet Korzyści. W pakiecie znajdziemy wiele pomocnych usług dostarczanych przez zewnętrzne podmioty, np.: program do fakturowania (fakturownia.pl), e-marketing (EmailLabs), wsparcie wizerunku w sieci i monitoring konkurencji (Brand24), oprogramowanie sklepowe, platformy finansowe, narzędzia wspierające wzrost sprzedaży w sklepie oraz inne.